Animasjonskurs

Animasjonskurs og Viken filmsenter arrangerer gratis kurs i Digital Tegnefilm for tre grupper over tre uker i osloskolens sommerferie. Kurset finansieres av Animasjonskurs og Viken Filmsenter.

Digital Tegnefilm (12-17 år):

Gruppe 1: 22.-26. juni 2020

Gruppe 2: 03.-07. august 2020

Gruppe 3: 10.14. august 2020

Mandag til fredag fra klokken 10:00 til 15:30 alle dager.

I løpet av uken skal vi jobbe med digital tegning, manus, karakterutviking, animasjon og redigering.

Link til arrangentet på vår hjemmeside:

Litt om oss:

Vi arrangeres ulike kurs og mesterklasser for barn, ungdom- og voksne. Vi holder til i Oslo Prosjektrom, som ligger sentralt i Oslo - kort vei fra Bussterminalen og Oslo Sentralbanestasjon. Det er også mulig å bestille kurs som holdes andre steder - som tidligere under festivalKAMPEN,  animasjonsverksted under Kortfilmfestivalen i Grimstad, Den Kuklturelle Skolesekken, animasjon valgfag på Westerdals - Høgskolen Kristiana etc.

Les mer om oss på  www.animasjonskurs.no.