Verdensrekordforsøk i kosting med RUSKEN

hovedbilde rusken2

Torsdag 26. april kl. 11.00 samlet det seg 5300 barn og unge, for sammen med RUSKEN sette verdensrekord i kosting.  Guiness World Records er kjent for sine strenge systemer så Rusken og alle elevene fikk kun ett forsøk på å koste sammenhengende i ett minutt samtidig. Det var spente barn fra Oppsals 2. - 4. trinn som møtte opp for å øve på å koste først og etterpå for å finne ut om vi i Norge hadde klart verdensrekorden.

Det hele endte med at barna fra barnehager og skoler i Oslo klarte å sette verdensrekord i kosting. Følg med på nettsidene til Guiness World Records og se om rekorden dukker opp. Gratulerer til superflinke barn,lærere og assistenter som sørget for at alt gikk smurt og til Rusken for knallarrangement.

rusken1
rusken logo