Tvillingskolens lokaler

Klasserommene kan lånes til bursdager eller andre arrangementer for klasser/trinn på kveldstid mandager til torsdager. Klassekontakter avtaler direkte med kontaktlærer, som sjekker tilgjengelighet på ønsket rom og informerer tilsynsvakt via driftsleder.

Fredag kveld og i helgene er det ikke tilsynsvakt på skolen. Evt. lån av klasserom på disse tidspunktene forutsetter at det søkes via eget søknadsskjema, og det må gjøres egen avtale med driftsleder. Videre må nøkkel signeres ut på dagtid en tid i forkant og leveres tilbake til driftsleder på dagtid i etterkant. Videre må ansvarlig for arrangementet gjøre avtale om opplæring i brann- og evakueringsrutiner, og ansvarlig må melde inn arrangementet til Brann- og redningsetaten.

For å leie svømmehallen må det fremlegges livredder bevis.

For andre typer arrangeenter, foredrag o.l. leier vi ut skolens aula, Gullsmeden. Den tar ca 100 personer, der bord og stoler er tilgjengelig.

Tilknyttet Gullsmeden ligger kantinekjøkkenet, som også kan leies. Det egner seg best til enkel eller evntuelt oppvarming av mat.