Hovedseksjon

Publisert:

åpning av personalrom
Foto: Silje Liaker Holm

 

IMG_20230307_153029.jpgFoto: Silje Liaker Holm

I dag fikk vi gleden av å avduke vårt nye personalrom for de ansatte. En arena for avslapning, sosialt og muligheten til å få nye kontakter på tvers av skoler og avdelinger. Det har manglet et ordentlig pauserom for de ansatte en god stund nå på grunn av den store ombyggingen av skolen. Det var derfor rektor Jack og Toini kunne slippe løs en liten jubel da rommet endelig kunne åpnes. Her har noen av de ansatte stått på å snekret, malt, kjøpt og bygget møbler, ryddet, vasket, designet og sponset ting og tang. Nå håper vi at de ansatte får ett flott sted å hente inn nye krefter og impulser i løpet av pausene sine. Takk til alle som bidro og takk til alle ansatte som har ventet tålmodig i ombyggingskaoset på ett sted å være.