Trenger du noen å snakke med?

Illustrasjonsfoto

I tillegg til lærerne deres, jobber også våre sosiallærere med elevenes sosiale miljø og trivsel. De arbeider for at alle elever skal få den oppfølgingen de trenger. I tillegg skal de være tilgjengelige for deg som ønsker å prate om ting som kan være vanskelig.

Dersom du ønsker å snakke med en voksenperson om noe du lurer på, kan det være fint å ta kontakt med en av skolens sosiallærere/rådgiver.

Du kan sende en mail til den du ønsker å snakke med, så kan du velge om du ønsker å bli kontaktet på mail eller telefon.

1.–2. trinn: Ann Kristin: Ann-Kristin.Wolla@ude.oslo.kommune.no

3.–7. trinn: Christine: Christine.Johansen@ude.oslo.kommune.no

8.–10. trinn: Ina: Ina.KvalenDalsheim@ude.oslo.kommune.no og Benthe: Benthe.Jordin@ude.oslo.kommune.no

Våre dyktige helsesykepleiere er på grunn av situasjonen omdisponert til andre tjenester i bydelen.

Alarmtelefonen for barn og unge

Alarmtelefonen for barn og unge er åpen 24 timer i døgnet på grunn av coronakrisen.

Ring 116 111 eller gå inn på 116111.no

Beskjed fra skolehelsesykepleier