7 trinn avslutning

være ung

Alle elevene på hele 7. trinn leverte denne fantastiske fremføringen av "La meg være ung" på sommeravslutningen sin. De sang både på norsk og norsk tegnspråk. Tegnspråk bygger broer og inkluderer! Dette er et nydelig resultat av det gode samarbeidet det er mellom tvillingskolene Vetland og Oppsal.  Både mellom barn og voksne.

7. trinn på begge skoler fremførte denne sangen på hver sin sommeravslutning for stolte foreldre. Denne sangen er oversatt til norsk tegnspråk av Siv Fosshaug og Ingvild Hodne Titlestad på Vetland skole, og ble først brukt på tvillingprosjektet SKUP i 2016.

Oppsalelevene var så heldig å ha med seg foreldrene Siri Otterbeck på flygel, og Dieter Cocker på bassgitar. En gigatakk til Ingvild Hodne Titlestad for all hjelp og øving. Elevene på Oppsal har både lært og vært interessert i å lære norsk tegnspråk, og vi håper de tar med seg dette videre på ungdomsskolen.

Heia Vetland og Oppsal skoler!