Siste skoledag

flagg og fane

Da var vi kommet til siste skoledag nok en gang. For noen er det siste dag på grunnskolen og for andre er det siste skoledag, men første skoleferie. I tradisjons tro ble det årlige oppgjøret på fotballbanen avholdt (onsdagen). Spennende kamp, men elevene måtte nok en gang se seg slått av våre spreke lærere. Gratulerer til lærerene. Trappen vår er under rehabilitering så i år har vi hatt fellessamling og avslutning i Gullsmeden. Hvor vi ble underholdt av 1, 4 og 7 trinn. I tillegg fikk vi storfint besøk av bandet Hayeminol som består av Ånon Sørnæs Bakkjen, Àlvaro Kjølstad Erdal og Lasse Bull.  Det vil bli lagt ut en videosnutt med bandet nederst på hjemmesiden i løpet av de nærmeste dagene. Superflinke er de. Takk til alle for flotte bidrag.

Vi har hatt ett flott skoleår med mye gøy, som vi håper vi har fått gitt dere en smakebit av igjennom Oppsal skoles instagram side. Her prøver vi å gi dere litt innblikk i hvor mye forskjellig vi får være en del av sammen med deres barn.

Vi ønsker alle en flott sommer og vi gleder oss til å se dere igjen i august.

Første skoledag vil være mandag 20 august.

Til alle våre 10. klassinger ønsker vi dere lykke til videre og kom gjerne på besøk.

skoleslutt7
skoleslutt8